fredag 4. mars 2011

Vinterferie snart slutt...?

Hei, hei :-D
Nå er det fredag... snart slutt på uken, så fort!?
Er det noe jeg elsker, så er det feriene! Påskeferie, sommerferie, høstferie, juleferie òg vinterferie! Antagelig av mange grunner, men den største er vel skole eller hva?
Jeg må innrømme at skolen er nyttig og alt det der. Jeg får grunnlag før jeg tar utdanningen og bla, bla.., men jeg blir litt lei av all lekse-maset.
Jeg elsker naturen! Jeg elsker snøen! Ferier er noe du ønsker å ha i minnet, noe du ønsker å huske. Du opplever noe med venner og familie som du ønsker å huske; du er i utlandet, på kampingtur, på leir med dem. Det er noe jeg vil ta vare på!
Jeg blir utrolig takknemlig om dere legger til kometarer og blir følgere! :-)

Vakkert vinterlandskap med skiføre!



Nydlig sted, eller hva?

Mvh Silvervoice

1 kommentar: